укр | ру | eng

Моніторинг роботи точок продажу

Моніторинг роботи точок продажу

Незалежний моніторинг роботи точок продажу (філіалів, складів, тощо) згідно корпоративних Стандартів.

 

Основні задачі:

  1. Оцінка роботи точок продажу згідно корпоративних Стандартів.
  2. Перевірка витрат та доходності точок продажу.
  3. Аналіз і підтвердження управлінської звітності точок продажу.
  4. Складання та аналіз фінансових показників управління оборотними активами та зобов'язаннями в розрізі точок продажу.
  5. Аналіз ефективності процесів точок продажу.
  6. Перевірка політики ціноутворення точок продажу.
  7. Перевірка дотримання контрактних умов співпраці точок продажу із Постачальниками.
  8. Перевірка правильності нарахування та контроль отримання маркетингових компенсацій точками продажу.
  9. Аналіз товарообігу точок продажу.
  10. Проведення інвентаризації товарних залишків на складах точок продажу (планової та позапланової).
  11. Перевірка дотримання техніки безпеки у точках продажу та умов зберігання продукції відповідно до Законодавства України та встановлених критерії.
  12. Програма КРОТ - виявлення необлікованих продаж продукції на точках продажу за допомогою “таємного покупця”.
  13. Перевірка дотримання касової дисципліни на точках продажу згідно Законодавства України.
  14. Перевірка впровадження точками продажу рекомендацій.
  15. Супроводження точок продажу щодо впровадження рекомендацій.

 

Вигоди за результатами дотримання рекомендацій:

  • Впевненість у дотриманні умов та якості роботи точок продажу згідно корпоративних Стандартів.
  • Визначення якості та достовірності звітності точок продажу.
  • Оптимізація обіговості активів точок продажу.
  • Дотримання точками продажу рекомендованої цінової політики.
  • Попередження ризику недоотримання маркетингових компенсацій.
  • Попередження ризиків порушення точками продажу техніки безпеки та умов зберігання.
  • Виявлення запасів (товарів) на складах та в роздрібних магазинах поза обліком.
  • Попередження ризиків порушення касової дисципліни на точках продажу.
  • Виявлення продажів товару поза обліком.
  • Покращення мобільності управління та прийняття рішень.