укр | ру | eng
Послуги
Статті

Як вибрати послугу таємний покупець: кілька порад від професіоналів

Завдяки маркетинговим дослідженням значно поліпшується ситуація в компанії. Різноманітні перевірки, здійснені професіоналами, сприяють підвищенню ефективності роботи всього підприємства. Це найбільш актуально для торговельних компаній, що безпосередньо пов'язані з реалізацією товарів. У цьому випадку метод таємний покупець стає особливо ефективним. Адже керівнику підприємства та іншим співробітникам складно контролювати роботу всього персоналу. Саме тому час від часу організації замовляють послугу маркетингового дослідження. Її вам пропонує компанія ТОВ «Інвенторі-Консалтинг». Ця послуга є однією зі складових програми з моніторингу роботи точок продажів.

Таємний покупець компанії оцінює такі показники:

  • - дотримання корпоративних стандартів обслуговування клієнтів;
  • - якість роботи працівників;
  • - організацію обслуговування в торговельній точці.

Обираючи незалежний моніторинг пунктів продажів, варто орієнтуватися на спеціалізовану компанію-виконавця. Об'єктивні результати роботи вам надасть тільки досвідчений таємний покупець, або шоппер містері, який відповідально ставиться до своєї роботи. Він здійснить якісну оцінку організації торгового процесу. Після перевірки варто очікувати на аналітичний звіт, у якому будуть розписані результати перевірок, зауваження від спеціаліста і тенденції, що фіксуються протягом зазначеного періоду часу.

Обираючи послугу таємний клієнт, можна домогтися стандартизації процесів обслуговування. Перевіряючі не тільки формують звіти, але й надають рекомендації щодо усунення недоліків в торговому процесі. Проте ефективною така послуга буде тільки в тому випадку, якщо перевіряючі будуть навчені тому, як поводити себе на торговельній точці та не привертати зайвої уваги.

Компанія ТОВ «Інвенторі-Консалтинг» відповідально ставиться до набору людей, які працюють таємними покупцями. Їх обирають залежно від аудиторії, яка відвідує магазин клієнта.

Таємні покупці обираються за такими характеристиками:

  • - вік;
  • - освіта;
  • - стать;
  • - рівень доходу і соціальний статус.

У залежності від типу магазину ми доберемо відповідні кандидатури для здійснення перевірок. Це безпосередньо вплине на якість робіт, адже продавці-консультанти чудово знаються на клієнтах і відчувають обман. Тому тільки завдяки ретельній підготовці перевірка за методом «Таємний покупець» буде здійснена максимально якісно. Ефективну роботу і необхідні результати ви отримаєте, якщо звернетесь у нашу компанію. Телефонуйте: +38 (044) 482-35-17.