укр | ру | eng
Послуги
Статті

Методи моніторингу роботи торговельних точок: таємний покупець Київ

Популярність методу оцінки якості обслуговування клієнтів «Таємний покупець» (Київ) неухильно зростає. Це пояснюється тим, що внаслідок таких перевірок можна об'єктивно оцінити роботу співпрацівників та досягти значного зростання продажів. У ролі таємних покупців від компанії ТОВ «Інвенторі-Консалтинг» працюють спеціально підготовлені співробітники. Вони не тільки купують товари, але й аналізують поведінку продавця-консультанта, загальну атмосферу на об'єкті продажів, якість запропонованої продукції та ін.

Ми пропонуємо вам спеціально розроблену програму «Кріт», завдяки якій можна здійснювати ефективний моніторинг функціонування точок продажів. Під час здійснення такої роботи наші співпрацівники враховують стандарти та корпоративні норми, затверджені в компанії. Частиною такої програми зі всебічного моніторингу діяльності торговельних точок стає метод таємний покупець Київ.

За допомогою моніторингу ви вирішуєте такі задачі:

  • - перевірка співвідношення витрат і прибутковості у точках продажів;
  • - складення звітів і аналіз фінансових показників з управління зобов'язаннями та оборотними активами;
  • - перевірка процесів ціноутворення в точках продажів;
  • - моніторинг дотримання техніки безпеки та умов зберігання товарів;
  • - перевірка правильності нарахування та контроль отримання точками продажів маркетингових компенсацій;
  • - оцінка функціонування точок продажів щодо затверджених корпоративних Стандартів;
  • - аналіз процесів товарообігу;
  • - перевірка впровадження у точках продажів наданих рекомендацій;
  • - аналіз та підтвердження управлінської звітності за точками продажів.

Один із важливих етапів такої роботи – здійснення моніторингу діяльності підприємства методом таємного покупця. Ефективність такої послуги полягає в безпосередньому контакті зі співробітниками компанії під час їх роботи. Завдяки цьому фірма отримує реальну інформацію про факти обслуговування клієнтів.

Таємний покупець приходить із такими цілями:

  • - оцінити чистоту і порядок у приміщенні;
  • - переконатися у дотриманні співробітниками корпоративної політики щодо зовнішнього вигляду: використання бейджиків, дбайливе ставлення до спеціальної форми;
  • - поспілкуватися зі співробітниками, оцінити їх професіоналізм і комунікабельність, дотримання норм етикету;
  • - переконатися у правильній викладці товарів, її ефективності.

Під час моніторингу діяльності торговельних точок фахівці ТОВ «Інвенторі-Консалтинг» знаходять недоліки у роботі і пропонують конкретні методи їх усунення. В результаті такої перевірки збільшується база клієнтів, відбувається покращення роботи персоналу, що сприяє успішному функціонуванню компанії.